Glad.

Jag berättade förut om praktikplatsen som min släkting hade ordnat, eller ja frågot om oooooch vet ni vad han Anders Bratås heter han skulle tycka det var jätte roligt om jag ville praktisera hos han. Dock så jobbar han med en film i Stockholm nu enda till juni, men det gör ju inget jag har ju min praktikplats på mus i Eskilstuna, men i augusti då hade han sagt att det skulle vara roligt. Hoppas nu bara att vi har praktik då.
Iiiiih fatta G L A D!
DILAN han har sminkat Andreas Wilson när ondskan spelades in, hahah Dilan fyfan.
Ska visa några sminkningar han har gjort.



Kommentarer
Postat av: loulou

grattis jessica! fan va kul!

2010-03-25 @ 20:03:24
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: dilan

fan vad coolt, [hh andreas willson, dock 'r rudbecks snyggare

2010-03-25 @ 20:29:59
Postat av: jessica molin

louise: tackkk, ja får se hur det blir:)

dilan: ja ahhah, och jaaa:( fan måste till rudbeck snart känner jag

2010-03-25 @ 21:22:59
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0