Gårdagens makeup.

Woho, lördag härligt! Har nyss vart på ett puls/medel pass, dock vart det srömavbrott och vi kunde inte full följa hela passet.
Men iallafall kom hem vis ca tolv i går så hann inte blogga, hade ingen ork. Melodifestivalen var skit rolig i går och vi hade en jääätte mysig kväll med pappa och Linda, fick också reda på en härlig överraskning som jag tänkte dela med mig lite senare framöver.
Här är iallafall gårdagens makeup. Fick bättre på lite innan vi drog till sthlm eftersom jag hade haft detta hela dagen.


Det vart ingen bild på vad jag använde för produkter, och orkar tyvärr inte skriva det nu hehe..
Funderar på om jag ska göra en fläta i dag på någon utav mina systrar och visa senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0