Gårdagen @Fröjds.

Igår var det en mycket rolig kväll, alla hade verkligen klätt ut sig och då är det ju såklart mycket roligare. Vi hade tex en smurf, grynet, två iprenmän, Homer Simpson, Zorra och flera.
Jag har gårdagensmakeup i mobilen fortfarande, ska lägga in det när jag får tid, just nu städar vi lite.
Men hann med några webb-bilder innan jag drog.

Här ser ni lite av gårdagens makeup. Valde att göra en lite mera "äldre" look dåra eftersom Charlie Cha´ppe levde typ på 20-30-40 talet or something.

Muschen var ganska lik Hitlers, så jag var tvungen att göra den lite längre, menar, man vill ju inte förknippas med Hitler.

Slirren var såklart med aaaall night long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0