Flätteknik.

Jag tog mig i kragen och tränade på lite flätor, dock var ju detta en av dom första gångerna så det kan ju inte se helt rätt ut. Men jag ska iallafall visa er även om det ser en aning fuckat ut. Jag har ju lovat.

Detta är en "fyrbens-fläta"(?) vädigt enkel att göra, mycket enklare än innåt och utåt bakad.

Utåtbakad, dock väldigt liten, och en aning fuckad haha men ja som sagt första gången och snart sitter det väl som i benmärgen eller hur man nu säger.

Innåt..Ja för många är det ju säkert världs enkelt att göra innåt och utåt bakad men jag som aldrig har lärt mig tyckr ju att det är skitsvårt. Men ja vi ska ju kunna det eftersom vi läser hårstyling.
Och för er som inte vet så kan jag berätta att vi ska kunna enklare till svårare uppsättningar. Brud, tv, foto, catwalk och en massa jäkla olika uppsättningar. Så ja TRÄNA, TRÄNA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :) Du var med o tävlade om att din blogg skulle bli veckans blogg i min blogg o nu har jag utsett en vinnare :)

2010-03-14 @ 20:21:17
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0