Söndag.

Alltså min blogg whaaatta hell, den blir ju tråkig som fan under sommaren! Vet inte vad jag ska skriva om...Mina dagar? uh tråkigt men jag får väl göra det hehe
Nedräkning till Greeeeece som fan nu, det är nära! Kul att Dilan mailade Kenza (eftersom hon brukar bo på det hotellet) och frågade om hon kunde berätta lite om det och svarade: Jag vet inte om du tror på spöken men det var iallafall där jag såg ett men annars är det bra, en bra bit till platanias där allt party är men taxi kostar bara 7 euro.
Okej, ja det låter ju bra bortsätt från spöket...ahaha Maria klädskåpet är ditt!

Nej men annars så ska vi fira Becca både idag och imorrn eftersom att hon fyller 18 imorgon, damn it!
Men ha en bra dag pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0