Sommarträff med Makeup store.

Tror nog dom flesta vet att jag praktiserar på Makeup store i Eskilstuna, och idag hade som en sommarträff dels för att säga hejdå till Paulina och Malin som slutar, så vi började med att åka hem till Merits föräldrar, det var alltså Merit som hade ordnat allt. Och där började vi med tipspromenad som jag vannnn wooooh. Vann 600 kr på Carino spa som vi senare åkte till men iallafall sedan satt vi ute och åt lunchfikade med tårta som Merits söta mamma hade bakat. Och sedan åkte vi iväg till spat för att bubbla, basta och ha det mysigt. Kan ju lungt säga att Merit skämde bort oss verkligen. För vi åkte sen till HåPes och åt middag/förrätt eller om man ville ha efterrätt. Jag tog dock lamm som nästan alla tog och vitlöksbröd. Galet gott.
Jag har haft en sån jääääkla bra dag med bästa tjejerna. Jag har fått en sån jäkla bra praktikplats och kommer säkert vara kvar alla tre år. Älskar det.
Glömde ju kameran SÅKLART! Men tog någon bild med mobben...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0