Hallå där.

Praktik idag, och idag var jag extra glad när jag var där för jag skulle plocka produkter för de pengar som jag hade tjänat. Plockade ihop saker SKIT snabbt för jag fick såå jäääävla bråttom till tåget, galet! Haha..Så hann inte tänka så mkt utan tog lite saker men blev endå as nöjd. Tack Merit:) Fick dock så bråttom så jag knappt hann hjälpa en kund som kom och inte riktigt säga hejdå till min handledare..Men ska tillbaka den 16e för då ville hon ha lite avslutningssak som hon vägra berätta vad det var hehe spännande..


in order from right side:
E/d vampire
Lipstick TRIP
Lippencil NATURAL
Ögonbrynspenna ljusaste. Number 3.
Rougeborste snedskuren.
Snedskuren syntet. (impuls som fan)
Skuggpensel minsta, också lite impuls haha.
Skin serum. UNDERBAR PRODUKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0