Long time no seen.

Ja jag har en del att berätta, bla aatt jag har inhadlat en ipod högtalare, mest för vi ska till Grekland och det kommer komma till VÄL användning där, ny bikini också, nya skor, har fått tre par as snygga lösögonfransar av Räven från USA, och vet ni, jag har bilder på ALLT detta men orkar inte lägga in hahah...Ska göra det någon gång.
Jobbet börjar dra sig mot sitt slut, kul men endå sad, vi har ganska roligt där.
Alltså kan ni fatta, GREKLAND NÄRMAR SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej, ska sova nu så jag orkar jobba imorrn och sedan ska jag göra en Grekland spellista på ipoden, Marias låtar som hon ville ha med sög, men jag lär ju lägga in dom endå annars kommer hon brotta ner mig och göra pickar döden och det vill jag ju ej. Dock kommer jag bara lägga in dom bra låtarna hehehe
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0