Praktiken.

Nu kommer det änligen lite roliga uppdateringar, skolan är igång, praktiken är igång. Och första dagen var idag, och det är sjukt roligt. Alltså helt jävla omgiven i make. Sälja, ta emot bokningar, testa massa rööra, dregla haha nej men ni förstår.
Kan inte riktigt förstå ännu hur mkt jag älskar detta. Idag tex när en tjej som jobbar där berättade att hon skulle sluta för att flytta till London och jobba där kunde jag inte motstå att drömma mig bort själv......
Nej men det jag vill säga är att praktiken är super roligt, jag är sjukt nöjd.
Nu har jag en aning ont i fötterna så imorrn blir det platta skor eftersom det var helt okej. Seeen på onsdag älskade Lysgränd:)
Nu ska jag, eeeeeh ja vad ska jag göra? Vänta på paradise hhiihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0