Praktik.

Trötta jag drog mig upp imorse för att ta mig an praktiken. Det var kul. Kassan sitter nästan nu. Kommer ni ihåg att jag skrev att kortbetalningen var svårare än kontant (om jag ens sa det) men nu är det iaf tvärtom. Går mycket smidigre med kort haha. Och så har jag sålt produkter, aaaa vad härligt det känns.

Dock var det en kort praktikdag, skulle på handledarkurs och denna dag VART det iaf eftersom jag inte tog några risker och tog det tidigare tåget, det var fullt förståligt från dom på Makeup store. Så den var låååång men han som hade den var en aning rolig så man somna inte iaf haha.

Vart guuuuld idag, dock på bilden så var jag inte riktigt klar, la på ännu mera. Ser ni hur guldiga jag är under?hahaha det syntes bara i kameran..Men a ungefär såhär såg det ut.
Och detta var också en lösskugga som jag har använt, blötte penseln liiite gran och sedan doppa jag i skuggan och då får man en mera metallic look. Det blir skitsnyggt och jag personligen tycker att en lösskugga sitter längre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0