Maria är...

...Hårig. Hon ville att jag skulle skriva om henne och här kommer ett "gästinlägg" från henne. (VARNING: kan förekomma äckliga saker)

Hej.
Jag heter Maria och är hårig, jag kan egentligen inte göra något åt det fast Jessica säger att det är för det växer alldeles för mycket där nere..Ja ni vet DÄR NERE.
Jag tror att det kan vara flatlöss men är inte säker. Liksom vem skulle ha gett mig det?
Sen så har jag ett annat problem, MENSVÄRK! Det är inte kul, det luktar så illa men jag kan inte låta bli att sniffa på min tampong. Ibland använda tungan. Jessica säger att jag är onormal, men kan inte riktigt förstå det.
Nu ska jag gå och byta tampong, då jag börjar på läcka..
Hejdå /Maria Nordgren

Kommentarer
Postat av: Sabat

Asså fyfan maria du e för sorglig...

2010-01-19 @ 21:43:18
Postat av: jessica

visst e hon..

2010-01-20 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0