Just ja.

Skulle berätta om min kväll också.
Jag gick tdigare idag från praktiken eftersom jag skulle på körkurs klockan fyra. Så klockan vart mkt och jag fick lov att springa till tåget, kommer dit och det är försenat först till 15.05, sen 15.15 sen, 15.25 (observera att jag skulle på körkur sen FYRA!) sen, 15.35 SEN en jävla timme till 15.52. ARG som jag var eftersom jag hade missat både praktiktid och körkursen, så jag gick in för att värma mig sen tillslut efter en timme kommer tåget och då går vi in, sitter där i typ en kvart och så säger dom att tåget är inställt och att det kommer bussar. Förvirrad som jag är i en helt främmande stad hade ingen aning om vart jag skulle och ja, så jag följer strömmen och det kommer en minibuss som äntligen tog mig hem till Västerås.
Men det dryga är att jag missa körkursen och vi flytta fram den till nästa tisdag vilket resulterar i att jag yttligare måste gå tidigare från praktiken..Är inte så att det gör något för dom som jobbar där eftersom jag kan vara där längre såklart men det är så kul, jag vill inte bara..Nej men nu är det för långt hahahaha men ja min jobbiga eftermiddag dööö, bajsar på sj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0