Jag e hårig...

...Av Carmen, den jäkeln har hårat ner min tröja hon hårar som jag vet inte vad!
Kassasystemet flyter på som smort på praktiken btw, känner mig duktig. Skoja haha nej men ni förstår.
Ja om ni läste om min tågresa förra tisdagen så vart ju tåget inställt och massa shit så imorrn blir det körkurs. Mamma tvingar mig att åka med TVÅ tåget? Och jag vill fan inte, det är pinsamt haha men pratade med min handledare idag och hon förstod ju såklart men ja ändå ni förstår haha.
Alltså längtar ihjäl mig tills studiebidraget kommer, ni ska veta hur mkt jag går och suktar efter där inne.
Nej nu ska jag gå och rolla av min tröja, eller så är jag för lat och sitter kvar i sängen och hårar.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0