Gäsp.

Ingen rolig skoldag alls idag ush ush.
Tänkte att jag ska ta och öppna mattenboken eftersom vi har ett prov imorrn..Mindre roligt.
Och jag verkligen inget roligt att dela med mig...Känns också ganska tråkigt:(
Längtarrrr iaf tills på måndag då praktiken ska börja. Ni hittar mig på Makeup store i Eskilstuna varje måndag och tisdag en tid fram över. Hoppppas verkligen att det kommer gå bra!!
Nu ska jag nog spela lite buzz, vill dock inte spela med Becca (min syster) eftersom hon hela tiden trycker fort och chansar och chansar RÄTT! Vill slänga buzzkontrolen i golvet.

Kommentarer
Postat av: älskade syster <3

jag är bäst, du suger! :)

2010-01-07 @ 20:13:28
Postat av: Camilla Andersson

haha!

2010-01-07 @ 20:14:59
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0