Friday.

Det vart ett sent inlägg nu, men iallafall skola med vanliga ämnen idag..Alltid lika tråkigt. Svenska, tack gud för att vi fick kolla på film, När mörkret faller den är väldigt bra.
Matte med Nickepicke, hade prov och jag var feg ännu en gång och gjorde blått. Sen engelska och vi hade en rolig skrivuppgift så en helt okej dag.
Just ja hhaha en rolig sak som hände igår (torsdag) när vi skulle byta om till gympan, man hör så bra in till varandras omklädningsrum och vi har ju alltid så livliga diskussioner, vill dock inte gå in på dom men kan säga att denna var lite pervers och så idag i skolan så fick vi höra idag att Robin och Tony hade vart där inne och lyssnat ja. Hahaha vi trodde ingen var där för det var helt tyst. (Och dom är liiiivliga) Nej men snacka om att jag skratta och skämdes.

Fick mitt pendelkort idag av våran gulliga rektor Olle. Han eeee ju så söt han. Nej men tackar för det, nu kan jag ta mig till min praktik på skolans bekostnad.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vart ska du ut på praktik någonstans? :)

2010-01-10 @ 09:30:03
URL: http://fridatornblom.blogspot.com
Postat av: jessica molin

makeup store i eskilstuna:)

2010-01-10 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0