Fredag.

Sköönt med helg, ladda upp inför praktiken sen.
Fick tillbaka matte prov idag..Gick inte alls nå bra tyvärr vart jag inte godkänd men hade muntligt med Nicklas sen så då fick jag godkänt, så det kändes väl helt okej sedan. Men ännu mera okej när jag kom till engelskan och fick veta att jag har  mvg rakt igenom wiiiihuuu! Jag älskar verkligen engelska tro det eller ej, men tycker det är kul, språket ja allt. Som ni vet vill jag ju till USA senare i livet.

Var iallafall och åt på stan med mina slavar senare, oj mena Dilan, Sabat, Maria och Josefine, cornetto från sex till typ nio haha! R-r-rekord. Har bilder (med min dåliga mobilkamera) men lägger upp imorrn.

Jag och the slave(mads) håller på att dekorera våran vägg med massvis med fin fina bilder. Mads ligger dock en bit före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0