2010.

Känns fan lite overkligt för det har gått så jäkla fort. Minns julaftonen 2000, sista året i skultuna om jag minns rätt. Iallafall hade en såååån jäkla bra nyårsafton! Förrätt, huvudrätt och efterrätt hemma hos Fröjd. Sjukt trevligt. Kunde inte blivit bättre. Vi drog oss till torget vid tolvslaget och där var det ju SMOCK fullt?? Herregud...Fick iallafall chans att fira tolvslaget med dadi också eftersom han jobbade och var där:)
Nej men ett jävlans trevligt sätt att fira in det nya året. Idag har jag endast legat i soffan av lathet.
Sara undra om jag ville komma och titta på film men frågan är juuu orkar jag gå ner? Tror fan inte det...Har laddat med lite filmer så får ha min egna lilla filmkväll.
GOTT NYTT ÅR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0