100125.

Vart inte en lång praktik idag heller, men det gjorde inte mig så mycket var ganska trött. Fanns nästan inget att göra idag, inga många kunder alls så efter jag hade ätit lunch fick jag gå. Ca 14. Var ändå as skönt. Sista dagen med min favorit "handledare" på praktiken. Eller jag känner mig mest bekväm med henne, buhu lite tråkigt.

Men gjorde iaf syntestet efter praktiken och nu närmar det sig att brum brumma.
Ska berätta om min natt btw, oftast på vintrarna så¨sover jag med en tröja och så vaknar jag kanske tjugo över fyra imorse och har ingen tröja på mig (dock så händer det att jag tar a mig den i sömnen) men i detta fall så var det annorlunda, jag kollar vart tröjan ligger för jag ska sätta på mig den, opch tar upp den men det är skiiiit blöt, jag måste ha svettats som en dåre i natt(?) OCH JAG HAR INGEN ANING OM VARFÖR? Haha lite scaaary sådär, men nu vet, hahah fräsh info men ja.

Kommentarer
Postat av: loulou

JJESSICA HAR KOMMIT IN I KLIMATERIET!!!!

2010-01-25 @ 21:00:54
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahahaha ja man vet ju nfan aldrig:( hahaha skoja sluta skämta in om det blir rädd

2010-01-25 @ 23:02:20
Postat av: häll

äckelpotta

2010-01-28 @ 16:28:44
Postat av: jessica

din mamma e äckelpotta

2010-01-28 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0