100112

Praktik idag, har lärt mig massor. Kassan är inte det lättaste alltså men det kommer. Är så kul att se hur många söta människor det finns, så sjukt trevliga.
Har lärt mig massa småsaker som jag inte ens hade tänkt på innan, tex när man ska ge tillbaka växel till kunde, hur man gör och när man ska ge kassen och lite så. Nej men med andra ord så var det en bra dag. Har fått lära känna "chefen" nu också.
Gjorde en uppdatering av min make också, la på lila färg på locket och det kan jag rekomendera, brunt och lila, vart sjukt snyggt. Merit, chefen visade också hur man kunde lägga som skugga på läpparna ihop med ett glans. Det ska jag också köra på för det var sjukt snyggt. Ska göra någon dag och visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0