Mwha.

Hej på er.
Förövrigt ligger jag här som vanligt efter att jag har tränat, äcklig och inte orkat hoppa in i duschen. Sätter mig aaaalltid vid datan ett tag innan det är dags för duschen haha.
Men var på skivstångspinn med Becca och pappa..Ja pappa ni läste rätt ahaha jag skrattade mig nog igenom hela uppvärmningen för han kan inte göra ben och armar samtidigt. Såg så roligt ut, men du är bra pappa:*
Sportlov imorrn nu då, skööööönt! Så nu tänkte jag hoppa in i duschen och tvätta mitt äckliga hår, men ni får ha en mysig kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha, sätter mig också jämt där innan :D

2010-03-01 @ 15:54:21
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0