Lördag.

Nu är jag taggad för att blogga haha, har vart huvudvärk och mensvärk...Och vet niiiii nu har jag en förkylning på G JIPPI!
Igår var jag fan pepp i skolan, dock gör min svenskalärare mig så frukansvärt arg, på riiiiiiiiiktigt seriöst.
Senare på kvällen var vi barnvakt ett tag till Bella och Melwin sen drog jag med Josefine och Fröjd på fest till en kille som heter David, kom hem rätt så tidigt och imorse vet ni dåååå var jag på familjegympa med Mimmi och Maja, haha så söta. Vet inte alls vad jag ska göra idag, jag ska iaf ha en lugn lördag för min hals is killing.
Men nu ska jag fortsätta att städa.
Just ja, tog inget kort på min sminkning igår men körde på skimmergrönt och lite silver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0