Lördag.

Det är lördag och sportlov, kan det bli bättre? Fan vad lovley!
Har nyss kommit hem från ett SVETTIGT puls/medel pass på friskis, ooohohoo vad jobbigt det var. Men ikväller tar jag mig hem till familjen Häll på tacos och mello med tjejerna:)
Glömde berätta att jag klickade hem ett par skor från Nelly, men det behövdes, jag behöver ett par svarta typ kängor/stövlar för jag får killlling ont i mina fötter på praktiken haha men dom var riktigt billiga faktiskt så det skadar inte. 300 kr plus fri frakt så det var inte alls nå farligt, btw så har dom fått in riktigt snygga skor på Nelly men jag håller mig så långt borta som möjligt haha:)

Kommentarer
Postat av: fightermom

oh så avis, vill också träna! :)



Allt bra med dig denna dag?



=)=)

2010-03-03 @ 11:38:35
URL: http://fightermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0