I know what I should do, just let the light guide me through.

I know what I should do, just let the light guide me through.
Den meningen ger mig verkligen pepp, det är från Salem al fakirs nya låt. Är så jävla härlig och jag kommer läsa den där och veta.

Nyss vart och tränat, dööödat mig igenom passet och svettats en aning mycket.
Nu ska jag duscha och kolla på vampire diaries. "Sovmorgon" imorrn..eller ja till åtta iallafall haha.
Puss.

(Klicka för större bild)
Detta var min "prov-sminkning". Har inte lagt ut den tidigare för att jag själv inte vart riktigt nöjd, men det bedömningen så vart jag såklart jätte nöjd.

Kommentarer
Postat av: alliee

http://www.ibsnewyork.com/

Kolla in detdär! det är typ en stor modemässa eller vad man ska kalla det i New York. Kanske kan övertala sofia att vi borde få åka dit haha =)

2010-02-17 @ 21:17:50
URL: http://a
Postat av: jessica molin

sv: eh ja säkert haha mode...

2010-02-18 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0