Hot stuff baby.

Det verkligen en luuuugn dag i dag på praktiken, inte mycket att göra alls. Tror fan minsann jag tog hand om affären minst en timme idag sjäv!! Fan vad det flöt på och gick bra:DD
Imorrn är det studiedag, så jag skrev upp att jag skulle vara ledig på praktiken. Skönt, då kan jag plugga till make-proven som vi har i veckan, både praktiskt och teoretiskt.
Höörrnii jag inhadlade lite godsaker idag.

Cybershadow Ruble.
Så sjukt snygg.

Skuggpensel mellanstor. Bra att ha.

Snedskurna.
Nu ska det pluggas lite.
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej:) Underbar färg är Ruble:D Den ska jag nog önska mig när jag fyller år:) Hur tycker du att den snedskurna penseln är i jämförelse med "Färg´s" ? Är den mindre spretig?

Ha det bra, kram!

2010-02-20 @ 08:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0