At sister.

Sitter just nu hos min syster, sad but true så kunde jag inte ta mig till praktiken idag eftersom alla tåg var inställda..Får hoppas på lycka imorrn att man antingen kan åka buss eller ja att tågen ska komma igång.
Men har vart hos Becca på hennes praktik och blekt utväxten och la i en silvertoning på det också(y) vart mycket bra:)
Båda ungarna sover som grisar just nu haha en aning skönt.
Ska väl fortsätta kolla på topmodel, imorrn kommer antagligen dagens make upp, vart ju ingen idag hehe..
Peeeace

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Jag undrade vart du var i Måndags;) Det gick en buss istället för tåg!:)

Kram

2010-02-25 @ 14:41:00
Postat av: jessica molin

hej, på deras hemsida så stod det att det inte gick nå tåg och endast ersättningsbussar för dom som skulle till mälardalenshögskola..så jag antog däför att jag inte skulle kunna komma dit på något sätt och tog inga risker men dom på praktikplatsen förstod.

2010-02-25 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0