The rock and the tide.


En bild på mig och Zabina från i onsdags när vi gick ut och käkade med Makeup store.
Visade aldrig var jag fick faktiskt haha, en jätte skön tröja från ginatricot, asigt snyggt armband också därifrån, en skugga som jag har tänkt köpa från MUS, och saltskrubb. Kommer visa skuggan snart, har faktiskt inte ens packat upp den än haha, ska inviga den på julavslutningen tror jag.

Och jag beskriver helgen samma som Dilan- MOFF!!! Imorgon börjar jag klockan ett, riktigt skönt och jag hoppas på en bra natt med sömn, har sovit sååå dåligt nu när jag varit förkyld och jag märker av det så väl för jag sover väldigt bra annars faktiskt, så nu vill jag bli frisk TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0