Kundkväll.

Praktik idag, alltså ska jag säga varje gång att jag verkligen älskar min praktik? haha
Iallafaaaall efter praktiken så knallade jag iväg till systers praktikplats, och hon praktikserar sin sista termin där, och det heter Rudbecksalongen. Det var kundkväll och med mig hem fick jag liter saker.

Den första är från Osis och det är en volymspray. Har faktiskt inte testat det än men jag ska berätta mer om den när jag har gjort det.
Och jag köpte först en magic finish från samma serie sedan testade jag denna produkt från Lanza som är silkesdroppar med värmeskydd, och jag villleeee verkligen ha denna istället. Håret blev så MJUKT! Så jag gjorde ett återköp och köpte denna istället haha..
Nu ska jag kika på nya oth avsnittet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0