Julafton/Juldagen.

Jag har haft en UNDERBAR jul!!! Började faktiskt i torsdags när jag jobbade 10-20 på mus i Eskilstuna med härlig personal, det var riktigt kul att jobba i den där ruschen faktiskt med så mycket människor.
Sen på¨julafton öppnade vi paket med familjen och åkte sedan vidare till Anders moster där julen fortsatte, paketöppnades, stooort julbord med härliga människor och idag så har man ju då ätit ÄNNU mera julbord och öppnat ännu mera klappar.
Jag älskar julen, jag älskar att se alla barn såååå glada över att öppna presenter. Det är som min farmor säger, barn bryr sig nästan inte vad som är i utan hur många dom får, dom älskar att öppna julklappar juuu, och man vet själv hur man var när man var liten, precis sådär.
Jag har iallafall fått pund till London som jag hade önskat mig, pengar (som förövrigt ska gå till pund hahah..) Kläder och så ska vi gå på Melodifestivalen genrepet i globen i år igen!!!
Hoppas ni har haft en fin jul.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0