Gr8 day.

Okej kanske inte så jätte bra imorse med tanke på att vi hade matte nationella...Hahah men sedan åkte jag till praktiken och var där till sju, och vi hade en mycket bra dag i dag kan jag lova. Men iallafall vid åtta så drog vi iväg till Nybron och åt en fin middag hela gänget, Merit min sötast handledare/chef hade handlat julklappar till oss och av alla oss fick hon ett par skitsnygga silver örhängen som HON tyckte var alldeles för mycket medans hon handlar julklappar till oss och bjuder oss på middag ush och fy vad man känner sig bortskämd. Men jag kommer sakna alla så mycket under julen och januari eftersom praktiken börjar igen i sista veckan i januari. Jag har haft en RIKTIGT bra dag/kväll, slutade med att jag sprang som en jävel till tåget för tiden bara flög iväg. Ska visa senare (imorrn) vad jag fick för roligheter:) Och sen snor jag nå bilder av Madde, pussss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0