Dag sju.

Seven days..
Tråkigt haha, men iallafall, nu kommer dom btw hata mig för att lägga upp den här bilden hahah men jag har fyra BÄSTA vänner! Jag liter på alla fyra till 100 % och det finns inget som vi inte pratar om, det finns inget som vi inte gör tillsammans som vänner då, och jag skulle inte klara det utan dom i mitt liv. 
Jag träffade Josefine för först gången när jag började ettan efter jullovet på Ormkärrskolan.
Jag träffade Maria för första gången på Ormkärrskolan också, men vi började inte bli mycket bra vänner förns mest i mellan och högstadiet.
Dilan träffade jag först på det ooooh berömda Ormkärrdisot, och sen dess lärde vi känna varandra mer och mer. 
Sabat träffade jag först när hon flyttade hit från Hudiksvall och började i vår klass i sjuan, vi haffa na till vårt gäng haaaa. 
Alla vi fem är olika men jag tror att det är det som gör oss så starka tillsammans, man har alltid någon att prata med, man har alltid någon att dela sina tankar och råd med och om det inte skulle gälla den ena så skulle det gälla den andra och liknande.
Älskar dom oerhört.


  

Dag 07Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Den här månaden

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – En första

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer
Postat av: dilan

älskar dig

2010-12-07 @ 20:59:54
Postat av: josefine

haha bilden<3 ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT

2010-12-08 @ 00:42:54
Postat av: sabat

Älskar dig min älskade, sötaste, vackraste UNDERBARASTE!

2010-12-09 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0