18års fest.

Hade riktigt jäkla roligt igår. Antonia bjöd på fest i massssooor, tacobuffe sedan tårta sedan massa dans med massa fina flickor och pojkar. Det blev en donk på kvällen där man stötte på trevliga typer hehehhh. Jävligt kallt var det dock och vi fick inte hoppa på bussen för att åka runt utan vi fick vänta i en halvtimme i kylan vilket var rätt skönt:))))))
Jag har inga bilder men det kommer säkert upp en massa på fejjan lite då och då.

Jag sminkade mina två skönheter ocksåååå:)
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Kusiin

Hehe. Jag känner mig "rädd, exposed och naken" i svart. Nejdå men lite ovant bara ;D



Ser ut som ni hade en skoj fest:D



Kram

2010-12-12 @ 12:08:24
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0