Happy.

Alltså jag är så glad! Jag åker snart till Grekland med mina bästa vänner!!! Elva dagar kvar. Dock är jag sad att Joshua har ställt in konserten i Stockholm, men endå glad för han har gjort klart sin video till Its a brand new day and i fuuuucking love it!

Titttaaa och njuuuut! Hoppas verkligen han bokar in konsert i Stockholm SNARAAAST!
Imorrn ska jag växla pengar till resan också...iiiiiiiih! Naglar har jag bokat också den 13, på fredag där innan vi åker. Alltså jag är så GLAD! Massa inspiration till projektarbete har jag också.
Men ni får haaare bra
Pussss

Kommentarer
Postat av: emma

åh hoppppas han bokar nyttttttt

2010-08-03 @ 21:22:57
URL: http://emablogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad härlig video, playing his fucking guitar...

2010-08-04 @ 22:11:33
Postat av: Anonym

haha och den kommentaren va från mig /dilan

2010-08-04 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0