20100823

Har haft en väldigt bra dag i dag. Skolan började vilket kändes hyhffsat skönt, har sakat alla och jag känner att det kommer bli att grymt år. Lunch sedan med klasskompisarna, sedan mötte jag upp mina älskade vänner. Och Sabat som jag hade saknat sjuuuuukt!
Grekland, ouf det var hääärligt, och jag har aldrig haft en sådan rolig/galen/skön vecka. Hotellet kan varmt rekommenderas och staden. Den är väldigt turistig. Bilder finns på facebook.

Nej men nu när skolan är i gång så kommer bloggen bli mycket mera aktiv. PROMISE.
Nu ska jag glo på fångarna på fortet sen slå på en film. Min födelsedag imorrn förfan, och jag är ledig haha andra dan..Asigt skönt. Och jag ska spendera dagen med Mami eftersom att hon fortfarande har semester, ÅSOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0