"Ur min necessär".

Startade nyss en ny kategori, ur min necessär. Vet att Kenza har ur min garderob but hey insperation it is:)

Har nyss vart ute och gått en runda med min syster och det blir nog den rundan som jag tar mig ut på, på mornarna. Japp nu har jag bestämt mig FOR REAL att springa/promenera på morgonen, och jag ska bannemig. Har sagt typ varje gång man pratar om det att det är OMÖJLITG att ta sig upp men nu ska jag tvinga mig upp om så någon ska komma och hälla vatten på mig haha.
Nu tänkte jag göra lite skolarbeten och lyssna på skön musik.
Love vädret.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hejja jessica, till slut blir det till en vana :)

2010-04-12 @ 11:00:27
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0