Strazz och blingbling.

Hejdär.
Ja, jag kan ju säga att jag började att gå idag till skolan men vände efter typ några minuter för att hämta cykeln, blev ju dyngsur om fötterna av allt slaskkkk. Fy..
Men färgade Alexs fransar o bryn sedan blev det gympa med lite dans på dansverkstan haha. Alltid lika mycket skratt där.
Åkte iväg till stan sen i regnet för att träffa på Krabaten och Dillerille, skratta, prata av oss, keka spiiiiiiicy muheh och så köpte jag lite strazzstenar på panduro faktiskt, ska visa imorgon tänkte jag dom ligger fortfarande i påsen haha. Och sedan lite blingisar för jag tycker min ipod är så tråååkig.

Men nu är jag trött i bena efter en hård powerwalk med slavarna dom själva, så ska hopp in i duschen och ladda för en råby dag imorgon. Känns ju inte bättre av att veta att eng-nationella närmar sig GAH!
PUSS

P.S Carmen har klippt sig, det behövdes, hon var ganska äcklig innan..

Hej, min Melwinpelwin e bezt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0