Starbucks.

Efter att Madde kom hem från London blev jag ÄNNU mera sugen på att åka dit, allt hon hade shoppat och fyfan vad billigt! Jag MÅSTE dit, ska nog kolla vad det kostar efter att jag har skrivit detta inlägg haha..
Och ÄÄÄÄÄÄÄNNNU mera sugen blev jag nu nyss när jag rensade min byrå och slängde en massa och upptäckte att jag knappt har några kläder kvar, fy alltså jag måste sluta slösa pengar på smink och skor så jag kan köpa något att ha på mig?! Fan säg till mig!!!

Mads lovade att hon skulle köpa sig en liten termos till mig.
London står det på det sen starbucks över, dom hade inte så många att välja mellan i London men denna var väldigt fin ändå tyckte jag.
Kissssssss

Kommentarer
Postat av: emma

bäst för dig att du är nöjd. slet som djur efter dom..

2010-04-10 @ 13:13:00
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jessica

alltså nej, jag kommer aldrig använda den :P vill ju inte skämmas..

2010-04-10 @ 13:30:17
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0