Hissar&Tipsar Mineral veil.

Alltså jag bara måååste tipsa om mineral veil, idag var första gången som jag verkligen la på mycket.
Man använder det för att fixera sin makeup när man har lagt klart hela. Jag brukar använda den mest på ögonlocken när jag har gjort klar mina skuggor för då ska dom sitta hela dagen utan att alls väcka sig eller försvinna och idag var första dagen som jag verkligen la på mycket och jävlar, såhär såg det ut när jag kom hem

Nu kommer jag antagligen använda mera så den tar slut fortare men det kommer det att vara värt för man vill ju helst att det ska hålla hela tiden och se lika snyggt ut när man kommer hem.
Så såhär ser mineral veil ut och den kommer från ID mineral sminket.

Den är i transparant puder fort och oftast eller iallafall på mig så håller sig aaaaaldrig mina skuggor men denna är räddaren i nöden, ÄLSKAR!
Dock funkar den inte på oljebaserade produkter så om du har tex en oljebaserad primer på ögat innan så get den inget resultat eller tex en oljebaserad foundation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0