Dagens makeup.

Är helt slut idag..Trött och massa men ändå tar jag mig till friskis för ett träningspass med Thea, behövligt!
Men måste berätta att idag på praktiken var ju Emilia från huvudkontoret hos oss, alltså vilket liiiiiiiv hon lever! Snacka om att jag blev avundsjuk..buhu, och snacka om att hon kan en hel del, eller rättare sagt ALLT på Makeup store. Och jag ville bara köpa en massa saker som jag aldrig tänkt på tidigare att köpa efter allt hon berättade om det.

Använt mig av
cybershadows rumble och bloom. Riktigt härliga färger blev det.
Samt lite av microshadow muffin längst in.


På läpparna hade jag min fiiiiin fina nya läppenna.
Nu ska jag byta om
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0