Söndag.

Godmorgon:)
Eller morgon och morgon, vart ju väckt vid elva någon gång. Igår var det en trevlig kväll, vi tjejer åkte hem till Ida och var där ett tag, sedan rullade vi ner mot kulturnatten och det var ju inte så mycket att se.
Idag är det en sån här typisk "söndag" dag med städ, fixar och donar och träning. Och yes äntligen kan jag nog börja träna lite smått efter min stora förkkylning.
Ooooh bakom mig här nu bär Anders och Madde in platt-tv som mamma och Anders har haft i deras rum, men nu jävlar kommer den upp på våran vägg HAPPY FACE. Sen så ska vi röja i förrådet så vi kan få göra om den till en liten garderob för vi får fan inte plats annars. Gillar när dom är så generösa.....
Längtar till skolan imorrn, make up står på schemat wihu! Nej nu ska jag lägga in lite bilder från Mimmi och Maja och så:)
Ha en bra dag!

Ivriga som få när paketen kom fram!

Älskade syster<3

Tårtan var poppis, roligast var ju allt när Maja satt tårtan på pappas stol och han sätter sig. Hahahah lycklig vart hon och vi skratta som aldrig förr! Skit lycklig verkligen.
Pappa: VEM FAN HAR LAGT TÅRTA HÄR?!
Maja: *skrattar och är glad* DEEET VAR JAG!!!!!:D:D
Jag: Maja varför la du tårtan där?
Maja: FÖR PAPPA SKULLE SITTA DÄR! :D
Hahahahahah


Kommentarer
Postat av: dilan

hahahah du måste ju lägg ain bilden på maja så man skrattar när man läser, förutom vi som vet hur hon ser ut

2009-09-20 @ 13:06:04
Postat av: jessica

hahahaha den där pippibilden?:D

2009-09-20 @ 13:06:42
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0