Lördag.

Madde är en mupp som skrev ett inlägg också haha:) Meeen ska berätta lite om gårdagen, (dock var jag ju förjävlig med bilder) men jag och Alex kom inte till Hallsta förns halv åtta typ...lite segt men lite strul hit och dit gjorde ändå inte så mycket! Men sen hade vi en väldigt bra kväll hos Maya drog vidare, var tråkigt så jag Marissa och Alex gick tillbaka till Maya sen kanske vi somna som dödingar vid två någon gång! Just det, 6 personer i en 27 kvadratmeters lägenhet(y) gick prima skinka hahah.
 Bussen hem gick tio så nu väntar jag på en goooood frukost:)
Dagens planer är oklara....och jag lägger in bilder från kalaset i torsdags lite senare, nu kurrar magen
(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0