It's always gonna be another you

Just ja hahah idag i skolan svarade jag i kundtelefonen för första gången, fyfan jag vart så jävla nervös, speciellt när hon nsa att hon ville permanenta och frågade mig om man kunde göra halv "vågigt" ist för massa lockar...Jag bah i telefonen (eeeeeeeeeeeeh?) haha går ju inte frisör så fick total backout och visste inte vad jag skulle göra. Som tur va så var min styling lärare Lena där så hon fanns till god hjälp:D
Men annars gick det bra, men kika in på vår blogg för mer info och kvällsöppet och sånt ifall ni vill boka:)
Jag funderar just nu på att antingen lägga mig i sängen, träna lite mer på förra veckans eng-glosor som jag missade eller leka lite med Maddes jb-data...hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0