Innan jag går..lite info

Tänkte att jag skulle slänga in lite info angå. När, vart, hur man bokar och vart lokalen ligger (skolan)!
Telefonnr som man ringer för att boka 021-12 20 02 Då ringer man alltså och sen säger man bara vilken behandling det är man vill ha, kan vara makeup, hudvård, spa, hår eller naglar. Så säger dom säkert en tid som dom har ledig om det inte funkar för kunden så ber man om en annan tid helt enkelt.
Skolan då, den ligger på Lysgränd 1 heter gatan, ligger nästan mittemot Friskis&Svettis på björnövägen, och sportköket. I närheten av VL också. Finns karta men det är jätte lätt att hitta dit.
Receptionen hittar du två trappor upp. Och det är kundmottagning mellan tio till ca fyra-halv fem på tisdag, onsdagar och fredagar om jag minns rätt.
Jag tror det var allt som man behöver veta. Det finns också en blogg som vi ettor, tvåor och treor (stylister) har. www.stylisterna.blogg.se

HOPPAS NI HITTAR:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0