I remember the sound.

Idag är jag glad. Riktigt glad. Även om jag inte får gå på Joshuas konsert i sthlm för det är 18 års gräns är jag ändå riktigt glad.
Fick min semesterersättning från jobbet i somras och det var mkt mer än jag trodde, oooooooch så är detta generösa veckan för mamma och Anders tror jag fan..Först platt-tv som vi fick in från deras rum, sen vill vi ju röja i den stora skrubben som vi hari vårt rum och ta bort våra byråer och göra den till en garderob och ja det skulle dom ju tänka på, sen IDAG woho har jag fått en laptop fyfan är så jävla glad. Allt mitt tjat om att åka till mediamarkt och titta på en så har dom köpt en. Fast det är ju en hake hahaha mamma fyller ju 40 och då för att alla inte ska åka så köper dom en data, mmm ja ni fattar men gör inte mig något:D så nu idag är jag glad! Och jag har absolut inte skrivit det jag skulle nu dvs om min dag och vad vi gjorde i skolan. Men jag tar det i nästa inlägg är fortfarande för HAPPY!!!!!!!!!!!
Ska se om jag hittar en bild på lappen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0