Happy Sunday.

Kvällen igår började hos Sara med tjejerna, det var mys, riktigt mys.
Hon hade plockat ut bord och stolarna så satt vi där ett tag tills vi åkte vidare. Mötte upp Louise och Amanda också så dom hängde på oss:)
Kvällen slutade på donken med natt-käk för vissa och andra drog vidare. Men jag var trött och klockan var väl ändå ett (?) om jag minns rätt så jag åkte hem.

Idag har jag och Paddan vart på vinden och letat fram vårt ps2, så våran eftermiddag har bestått av Singstar och dansmatta. Riktigt roligt haha. (Nördar)
Nu väntar jag på god mat, och sedan blir det söndags-fika.
Ser ut som "stirr-ögon" haha men jag skulle göra ett gott försök att att visa kvällens make...Men lyckades inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0