090922

IDAG är det 090922, haha jag skrev fel igår:) Men Linda fyllde igår ändå och inte idag.
Så skola idag, kundmottagning på schemat, välkomna att boka och komma! Fast idag ska Alex få sminka mig eftersom hon inte hann igår. Och som vanligt så blir det ingen outfit bild men jag har på mig lackleggings, grå tee, nitbälte stora ringar och halsband:) Just the way i like it.
Har nördat med the voice hela morgonen, är så skönt nu när vi har fått den sköööna tv!
Nej nu börjar klockan närma sig tio i, dags att hoppa på cykeln.
CIAO

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

vad gör ni på kundmottagningen? :)

2009-09-22 @ 09:13:54
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: jessica

camilla: vi tar emot kunder, så som en vanlig salong:) va har ALLT! spa till hudvård, massa olika massager+kurbad och olika inpackningar, makeup, hår och naglar:)

2009-09-22 @ 16:03:29
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0