090913

Haaallåå där:) Var en trevlig kväll igår även om det inte vart direkt som vi hade tänkt oss:)
Men eftersom jag inte kunde lägga in bilder på bloggen igår ska jag göra ett nytt försök idag och visa lite av det som jag köpte igår på stan.
Men jag kom iallafall hem halv tolv igår(?) min hals ville inte vara på min sida så det gick inte så bra...Men det var en trevlig kväll mycket cyklande men ja så blir det ju:) Nu ska jag se om jag får in bilder!
Yes bilderna funkade att lägga in!

Ett av dom lackleggingsarna som jag köpte, dom här från MQ, hade också på mig dom här igår:)

Det andra paret, dom här från Gina

En hårinpackning och ett nytt värmeskydd

En guldbrun skugga från MUS

En grönskimmer skugga från MUS som jag också hade i går kväll...Myycket fin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0