090911

Elfte september idag då..får se om något kommer hända! Man borde tro på sånt där fast jag vet inte..egentligen så gör jag inte det.
Jag är hemma idag också, kändes att det behövdes! Dock inge feber eller så men jävligt ont i halsen och snuvan vill ju inte försvinna.......
Men vad ska jag göra nu? Rummet ser förjävligt ut, orkar jag städa? Njaaaae, tvätt i maskinen, orkar jag hänga upp? Njaaaaaaae, disk i diskmaskinen orkar jag plocka ur? Njaaaaae, tv som står på och täcket som ligger i soffan, orkar jag lägga mig? JAAA!! Allt annat får vänta ett tag hihi


Kommentarer
Postat av: maddde

skärp dig nu ditt lilla äckel! städa, tvätta, diska och gör det nu annars blir det smäll när jag kommer hem!

2009-09-11 @ 12:59:47
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: jessica

muhahahaha jag har kissat i din säng

2009-09-11 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0