090902

Jag hade väldigt låga förväntningar i dag för vi skulle till björnön med skolan, men det var fan skit roligt:D Vi hade olika samarbetsövnngar, vissa var väl lite tråkigare men vissa som när vi skulle gå och förflytta oss med backar, okej omöjligt att berätta det roliga haha ni får nöja er med att det var kul!
Men mindre roligt att jag sträckte axeln i en övning och trodde att jag skulle dö, det gjorde sjukt ont...
Seeeen efter skolan åkte jag Sabat och Maria till Önsta, fan vad jag saknar det!! Det var roligt att se alla verkligen, saknar önsta
Jag åkte sedan med Sabat till rudbeck bara för att kika in, oooooh det är stort hahaha om man jämför med min skola som är SKIIIIT liten, den är verkligen sjukt liten och det här inlägget blir för långt så orkar inte gå in på detaljer, men sen gick jag vidare till stan fixade nytt kontokort och lite träffade Fröjd följde med henne hem, provade en sminkning på henne, inge bra resultat men men det blir bättre och nu hemma

Köpte ett halsband från HM..borde inskaffa mig ett smycketräd snart
Köpte också HMs torrschampoo som jag har hört ska vara bra så nu ska jag prova det :)

Hon ville ha en sotning, dock vart det inte som jag ville...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0