090901

Redan första september, känns inte ens som om vi har haft sommarlov haha:)
Riktigt skön dag i skolan, började med att treorna (våra faddrar) fick göra en varsin frivillig behandling på oss, jag valde nagelförlängning :D Lunch och lite smått sedan så skulle tvåorna sminka oss, hahah riktiga försökskaniner men dom skulle öva till gymnasiemässan så lite fantasi sådär, sen var det dags för ett svettigt spinnigspass och troooo mig det var riktigt svettigt!!
Juuust ja glömde säga att FUCKING vl inte ger mig busskort?!?!?!?! VAFAN?? Det är ju långt till råby tror dom att jag ska cykla hela vägen? Nej fan ska ringa och klaga ska fan ha ett!!!
Och imorrn är det teambulding på björnön med alla ettor uuuuuh?

Sminkningen..haha bjussar lite här:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0