Tema S.

Hem kommer från Sara, haed så jävla roligt och trevlig. Älskar mina vänner<3
Tänkte visa lite bilder från kvällen, och min sminkning+hår, är med mobilkamera tog bättre med den andra kameran men nu vet inte ens Anders vart sladden är haha vafan...


Här ser ni en aning, men fan vad dåligt bild haha okej ska visa bättre från kameran sen! Men iallafall en Snöprinsessa/snowflake.

Frida som sandwitch (stavning?) gubbe:D

Ida och Sara som snickare:D

Cornelia och Josefin som smurfarna..ja det syns nog haha
Sen så tog jag inga bilder på flera men Sara R var en Zebra, ja man kunde vara sånt som lät som S också:) Iallafall Ida var en, men shit nu har jag glömt hahah hjärnsläpp...Just ja Sagofe OM jag minns rätt:D Iallafall Dilan var en Sagoprinsessa, Josefin M var städerska, Josefine H var svanprinsessan, Maria var skidåkare, Sabat var Satan. Tror det var alla och dom som jag inte nämde finns ju på bild:D
Jaja nu är jag trött, tack för kvällen!


Kommentarer
Postat av: Frida!

Hahah jag tycker jag ser riktigt söt ut;)

2009-10-20 @ 16:06:52
URL: http://fridatornblom.blogspot.com
Postat av: jessica

tycker jag meeee:D

2009-10-20 @ 18:03:11
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0